Novice

  • HOGE V POSTOPKU IZREDNE ODPOVEDI

    Podpredsednik sindikata SKEI Aleš Hoge in predsednik sveta delavcev v Kovinoplastiki Lož je za STA potrdil, da je delodajalec proti njemu sprožil postopek izredne odpovedi pogodbe o zaposlitvi. Ob tem je zavrnil vse očitke in kot pravi razlog za potezo delodajalca izpostavil svoja sindikalna prizadevanja.

    Kot je razvidno iz vabila na zagovor pred izredno odpovedjo pogodbe o zaposlitvi, ki ga je Hoge posredoval STA, mu delodajalec med drugim očita več kršitev pogodbenih ali drugih obveznosti iz delovnega razmerja ter hujše kršitve pogodbene ali druge obveznosti, storjene naklepno ali iz hude malomarnosti. Konkretno naj bi Hoge v času opravljanja sindikalne dejavnosti opravljal zasebne aktivnosti, od pitja kave in deljenja propagandnega predvolilnega materiala do počitnikovanja s partnerko.

    Delodajalec je Hogeta ob tem povabil na zagovor, ki bo ta petek na sedežu Kovinoplastike.

    Hoge, ki je med drugim opozoril, da ga je v več primerih snemal zasebni detektiv, je očitke v celoti zavrnil kot neutemeljene. Kot je napovedal, imajo tudi pripravljene sklepe, da v petek, če bo treba, izvedejo stavko zaradi pritiska delodajalca nanj kot predsednika sveta delavcev, njegovo namestnico in zaposlene.

    Pravo ozadje za postopek zoper njega Hoge sicer vidi v tem, da sindikalisti opozarjajo na različne probleme, kot so selitev dela proizvodnje, prenehanje pogajanj o podjetniški kolektivni pogodbi in tožbe v zvezi z delovno dobo pri drugem delodajalcu. “Oni mene onemogočajo,” je še povzel sindikalist.

    Foto: skei 

    Avtor:STA
  • PO UNCU NA VRSTI LOGATEC

    Dars bo poleti odstranil čelni cestninski postaji Torovo in Log. Rušitev že poteka. Dela na cestninski postaji Log bodo končali predvidoma sredi avgusta. Stranski cestninski postaji Razdrto in Postojna na primorski avtocesti so že odstranili, te dni so stekla dela na Uncu.

       Po odstranitvi vseh zapor, v času, ko se bo na območju današnje upravne stavbe cestninske postaje urejal plato za namen nadaljnje uporabe tega območja, bo omejitev hitrosti verjetno 100 kilometrov na uro. Ko bodo dela v celoti zaključena, predvidoma konec septembra, pa bo vzpostavljena omejitev hitrosti 130 kilometrov na uro.

    Pripravljalna dela za odstranitev stranske cestninske postaje Unec so stekla v ponedeljek, predvidoma od sobote ob 5. ure do ponedeljka, 16. julija, do 4. ure pa bo potrebna sedemdnevna popolna zapora priključka v obe smeri za vse kategorije vozil.  Med zaporo priključka bo promet potekal od priključka Unec proti Planini in nato proti Postojni in Logatcu nazaj na avtocesto. Za pristop do Unca se bosta uporabljala izvoza Postojna in Logatec.

    Med 16. julijem in 3. avgustom bodo dela potekala na cestninski postaji Logatec vključno s celotnim voziščem na priključku do industrijske cone. Med 6. in 25. avgustom bodo odstranjevali cestninsko postajo Vrhnika, rušenje cestninske postaje Nanos, vključno s preplastitvijo vozišča, pa je predvideno v septembru, torej po zaključku turistične sezone. Postajo Dane na primorski avtocesti bodo preurejali predvidoma v septembru, ostale cestninske postaje na primorski avtocesti pa drugo leto.

    Avtor:STA, MMP
  • LIV KOLESA NAMERAVAJO SANIRATI IN OKREPITI

    Družbo Liv kolesa, izdelovalca transportnih koles vseh vrst in samokolnic s približno 160 zaposlenimi, namerava novi lastnik SPV Liv do konca leta sanirati in prestrukturirati, nato predvidevajo njeno rast. Solastnik SPV Liva nizozemski Konindustries bo v Postojno prenesel del svoje sorodne proizvodnje, za zaposlene naj ne bi bilo tehtnih sprememb.

    Direktor novega SPV Liva Franc Gregorčič iz družbe G4 Group iz Šmarjete na Dolenjskem, ki je približno polovični lastnik SPV Liva, je za STA povedal, da so Liv kolesa nedavno odkupili od Družbe za upravljanje terjatev bank, s katero so podpisali pogodbo o nerazkrivanju podatkov, nakup so plačali iz lastnih virov.

    Dejal je, da Konindustries sodi v sorodno branžo. V tem programu je 70 let, kar je bil tudi motiv za partnerstvo. Konindustries bo prinesel znanje s področij marketinga in trženja, del lastne proizvodnje in sinergijo. Solastnik G4 Group bo sodeloval z znanjem o organiziranju proizvodnje, prestrukturiranju in uveljavitvi sodobnih sistemov.

    Skupaj želijo postojnsko družbo “spraviti na zeleno vejo”, potem pa jim bo “logično odprta pot naprej”.

    Glede zaposlenih je Gregorčič zagotovil, da za te “ostaja vse enako”. “Ta trenutek že iščemo dodatne proizvodne delavce, ki jih težko dobimo”, je dejal in pristavil, da bodo prestrukturiranje izvedli predvsem v pisarnah, kjer bodo posodobili informacijski in sistem dela. “Mogoče bo prišlo do kakšnega prenosa v proizvodnjo – manjši popravki, nič kaj velikega se ne bo dogajalo,” je zatrdil.

    Potrdil je tudi javno dostopne podatke, po katerih se je poslovanje podjetja Liv kolesa iz izgube obrnilo pred letoma. Lani so prodajne prihodke okrepili za približno 12 odstotkov na 14,2 milijona evrov, 85 odstotkov prihodka so ustvarili v tujini. Preteklo leto so končali s čistim dobičkom 24.000 evrov.

    Po sanaciji in prestrukturiranju družbe si obetajo višje zneske in letno rast približno za desetino. Sicer letos načrtujejo združitev proizvodnje v Hruševju in Postojni. Hruševski obrat želijo namreč zapreti in njegovo proizvodnjo brizgane plastike skupaj s tam zaposlenimi v Postojni vključiti v proizvodnjo pod isto streho.

    Prečesali bodo tudi ves proizvodni program in “se pripravili na novo zgodbo v prihodnjem letu”. Obseg proizvodnje nameravajo letos okrepiti za približno desetino, pri čemer bodo rabili dodatno delovno silo. Sicer pa bodo bolj kot količini sledili kakovosti, je napovedal.

    Gregorčič je pojasnil, da je skupino G4, ki jo od lani lastniško obvladuje s tremi sinovi, sicer izvršnimi direktorji, zrasla iz njegovega v Šmarjeti leta 1995 ustanovljenega Plastoforma.

    Ta je ob ustanovitvi zaposloval 35 ljudi,celotna skupina pa zdaj in skupaj z Liv kolesi zaposluje 1000 ljudi. V njeni lasti je sedem tovarn v Sloveniji in na Hrvaškem, ki med drugim delujejo na področjih plastike, kemije, predelave papirja, kovin in logistike. Prihodki skupine naj bi letos presegli 100 milijonov evrov. Letna rast skupine v vseh pogledih dosega približno desetino.

    Šmarješki Plastoform je sicer dobavitelj komponent za vozila za prosti čas, za prikolice, avtodome in podobna vozila. Eden Plastoformovih kupcev je novomeška Adria Mobil, svoje komponente dobavljajo še vsem večjim izdelovalcem navedenih vozil. Usmerjajo se tudi na področja agrikulture, namenskih vozil in vlakov. Zaposluje 250 ljudi.

    Skupina sicer v razvoj in širitev vlaga ves letni denarni tok, ki v povprečju dosega 12 milijonov evrov. V matični Šmarjeti končujejo približno pet milijonsko naložbo povečanja tovarne z dodatnimi proizvodnimi in s skladiščnimi prostori ter z dodatno opremo.

    V trebanjskem Akripolu so razširili proizvodne površine, skladišče in opremo, v senovškem Papirotiju bodo širili proizvodno halo, širijo tudi obrat Plastoforma na Blanci, je še navedel Gregorčič.

    Avtor:STA