Pekarna Postojna se je v pol stoletja iz lokalne pekarne razvila v vseslovensko podjetje, v katerem vsak dan spečejo 10 ton 250 različnih vrst kruha ter številne vrste pekovskega peciva in slaščic. S proizvodnimi enotami v Postojni, Preboldu, Mariboru in na Ptuju ter 11 trgovinami je med prvimi 8 pekarnami v Sloveniji, prodajno mrežo pa nameravajo razširiti še na Notranjsko in v centralno Slovenijo. Med ambicioznimi načrti pa je tudi prodor čez mejo, pravi direktor Pavel Lah, ki je vajeti podjetja prevzel pred dobrimi tremi meseci. Poslušaj.
Novice
DROBTINICA V POSTOJNI IN PIVKI
V mednarodno kampanjo Drobtinica se vključuje tudi RK Slovenije in s tem tudi njegova postojnska organizacija. Minulo soboto so s pomočjo OŠ Antona Globočnika denar zbirali v Postojni, prihodnjo pa se bodo odpravili v Pivko. Poslušaj.
DRUGIČ OKOLI LOŠKE DOLINE
Ob bližajočima se občinskem prazniku in dnevu pohodništva bo Javni zavod grad Snežnik v nedeljo priredil 2. pohod okoli Loške doline. Letošnji pohod je drugi po vrsti, prireditelji so se namreč odločili, da bo vsakoletni. Pot je dolga 22 kilometrov, zanjo je potrebnih pet do šest ur, je pa večinoma ravninska in za hojo nezahtevna. Poslušaj.
KOMUNALA: DEPONIJO MORA POISKATI OBČINA
Kot smo poročali včeraj, je okoljska inšpekcija je Komunalnemu podjetju Ilirska Bistrica izdala odločbo, da mora zapreti odlagališče odpadkov pri Jelšanah. Župan Emil Rojc je ob tem povedal, da je reševanje problematike, kje odlagati smeti iz občine, v domeni komunalnega podjetja. Komunalno podjetje Ilirska Bistrica pa odgovarja: Komunala ni pristojna in zadolžena za zagotavljanje prostora za obdelavo in odlaganje odpadkov, po zakonu je za to zadolžena lokalna skupnost. Prisluhni.
PREDSTAVILI PARK ZELENEGA KRASA
V Ložu so predstavniki Regionalne razvojne agencije Notranjsko-kraške regije in predsednik sveta regije, cerkniški župan Marko Rupar predstavili projekt Park Zelenega krasa, v okviru katerega so vzpostavili pogoje za razvoj turizma v regiji. V okviru projekta, za katerega je večji del sredstev prispeval Evropski sklad za regionalni razvoj, so uredili oziroma dodatno opremili devet centrov za obiskovalce, izdelali promocijske filme o Zelenem krasu, izobraževali so turistične delavce in uporabnike znamke ter Zeleni kras promovirali na več načinov. Več v prispevku Petre Trček.